Краєзнавчий екскурс «Видатні особистості мого рідного краю» .

 


Тут  все  з  дитинства  серцеві  знайоме.
Все,  як  було  колись,  воно  моє,
але  між  брів  лягла  тривожна  втома,
та,  що  літами  мудрість  додає.

                                                  Нехай  і  так...  Та  радісно  на  серці,
                                                    що  не  стачає  хліба  і  води,
                                                  й  при  зустрічі  веселі  односельці
                                                     запрошують:  провідати  зайди...

                                                                    Підпалий В. 

Ніщо на землі не може бути ближче, миліше, ніж мала батьківщина. У кожної людини є своя мала батьківщина.  І серед давньої полтавської землі є краплиночка на карті – це наше село Лазірки. Воно прекрасне і неповторне, щедро заквітчане садами, прикрашене чепурними хатинами…  Саме думки про свою малу батьківщину змушують  наше серце та душу тремтіти з неймовірною силою.

Любити свій край, свою Батьківщину треба вчитися з малих літ. Саме любов до рідного краю ми і намагаємося прищепити нашим юним читачам.  В нашій бібліотеці ми провели краєзнавчий екскурс « Видатні особистості мого рідного краю».

Наші читачі ознайомилися з літературою про видатних людей лазірківського краю. Зокрема: письменники та поети – В. Підпалий, Н. Третяк, М. Ткаченко (Чорновус); доктор філософських наук, професор С.М. Варв’янський; член Національної спілки журналістів України, професор І.А. Копотун; заслужений вчитель України М.М. Харевич; заслужений працівник культури України Л.Д. Зінчук та багато інших видатних людей.

Моє село, росою вмите,

Його не можна не любити,

Не шанувать, не величати –

Хлібами і трудом багате.

Село на славній Україні,

Казкові ночі солов’їні.

Тут найясніші в світі зорі

Гуляють на пшеничнім морі.

На щастя, долю колос в’ється

І молодістю день сміється.

Тут від любові жити тепло

І в заметіль, і в стиглий серпень.

Можливо, хтось його не знає,

А я йому пісні співаю.

Подібне до ясної зірки

Моє село, мої Лазі́рки.

Ніна Третяк.




Коментарі