Година здоров’я «Подбай про своє здоров’я»

 


Найдорожчим скарбом, яким нагороджує людину природа від народження і на довгі роки життя, є здоров’я. Це справді незрівнянне багатство, яке необхідно не просто надійно берегти, а й повсякчас примножувати. А той, хто його розтринькує з дитинства, залишається без майбутнього. Адже здавна відомою є істина, що значно легше здоров’я втратити, ніж його відновити. 

Здоров’я – це стан життя і діяльності людини за умови відсутності хвороб, фізичних дефектів, психологічне, соціальне і духовне благополуччя.

Психологічно здорова людина – це перш за все людина творча, життєрадісна, весела, відкрита і така, що пізнає себе і навколишній світ не лише розумом, але і відчуттям. Вона повністю приймає саму себе і при цьому визнає цінність і унікальність людей, що її оточують. Така людина покладає відповідальність за своє життя на саму себе і отримує уроки з несприятливих ситуацій. Вона знаходиться у постійному розвитку і сприяє розвитку інших людей.

Соціальне здоров’я – це стан організму, що визначає здатність людини контактувати з іншими людьми. Соціальне здоров’я складається під впливом батьків, друзів, однокласників в школі, колег по роботі, сусідів. Однією із складових соціального здоров’я є готовність школярів до повної реалізації себе у суспільстві, це і правова відповідальність, прагнення до постійного удосконалення.

Духовне здоров’я – стосунки з навколишнім світом, відношення до тваринки і пташки, до квітки і до своїх ровесників, до ніжного метелика і до всіх людей. Коли людина працьовита, весела, старанна, добра, то вона і здорова, бо у неї менше негативних емоцій, вона на світ дивиться з оптимізмом, в кожній миті бачить радість і щастя.

Здоров’я ніхто не дарує.

Не можна здоров’я купити.

Здоров’я нам доля дарує,

З ним легко і радісно жити.



Коментарі